BlogInvest.ro


<<-- Vezi aici magazinele online recomandate de noi de unde puteti sa sa cumparati cu incredere -->>
flanco tinar depurtat mycloset emag emag fashionup

10 metode naturale ca sa slabesti in talie


Atunci cand urmam diete de slabire asteptam cu entuziasm rezultatele, insa mare ne este mirarea cand obsrvam ca anumite zone ale corpului pur si simplu nu se subtiaza atat de repede cum ne-am astepta.

Ordinea slabirii pe zone ale corpului

Desi prin dieta si sport slabim, sunt totusi anumite zone ale corpului in care depozitele adipoase dispar mai greu. Desigur, aceste zone depind de constitutia fiecaruia dar si de tipul de supraponderabilitate pe care il are. Cele mai frecvente “modele” de supraponderabilitate sunt :

  • modelul “para”, cand surplusul adipos este orientat in special pe zona posteriorului si a coapselor;
  • modelul “portocala pe bat” (suna amuzant, dar asa se numeste) cand surplusul adipos predomina in zona abdoinala.

Din pacate insa ultimele zone de unde dispar depozitele adipoase sunt reprezentate de abdomen, copase (in special zona imediat de sub posterior), partea posterioara a bratelor (corespunzatoare tricepsului brahial), tesuturile adipoase de sub barbie.

De aceea vom vorbi in articolul curent despre metode naturale care elimina surplusurile adipoase din zona taliei

10 metode naturale care te scapa de grasimea abdominala

Manaca legume crude in fiecare zi

Salata de legume crude se preteaza in special pranzului si poate fi asortata preparatelor din carne. Puteti incerca orice tip de salata. Pentru sezonul rece sunt recomandate salatele de radacinoase:

  • salata de morcovi, telina si pastarnac, unde puteti sa adaugati si sfecla rosie. Se condmenteaza cu sare, piper si otet;
  • salata de ridichi negre;
  • salata de varza;
  • salata de conopida;

Puteti incerca si o salata de muraturi, avand in vedere ca marea majoritate a acestora sunt puse crude la murat si isi pastreaza proprietatile nutritive.

Consumati doar carne de pui, peste sau curcan

Este indicat sa cnsumati doar carne de peste, de pui si/sau de curcan. Este indicat sa variati dieta de la o zi la alta sau macar la cateva zile sa consumati si alt tip de carne.

Variaza alimentatia

Stiati ca lipsa variatiei alimentatiei este considerata ca fiind o cauza de cancer? Este indicat sa variati alimentatia de la o zi la alta. De exemplu daca la pranz obisnuiti sa consumati carne cu salata, schimbati legumele din salata si modul de preparare al carii sau tipul de carne. Ideal este sa cosumati cel putin trei legue diferite pe zi.

Consumati un singur fel de mancare la o masa

Se recomanda sa uitati de traditia care spune ca la masa se mananca antreul, felul intai, al doilea si desert! Optati pentru un singur fel de mancare la o masa. Spre exemplu micul dejun contine preparatele de la un antreu, pranzul contine fie o supa, o salata sau felul doi cu salata, iar cina de asemenea un singur fel de mancare. Intre mese puteti avea gustari constand in fructe, iaurt sau legume.

Consumati supa/ciorba in fecare zi

Alegeti mesele importante ale zilei astfel incat sa rezervati pentru una din acestea o portie de ciroba/supa. O masa lichida si calda este foarte importanta in fiecare zi.

Beti numai apa

Este indicat sa evitati sucurile din comert sau alte bauturi pe care nu le-ati preparat cu mana dumneavoastra. Astfel puteti consuma o ceasca de cafea si una de cei pe zi, in rest doar apa plata.

Cele 15 minute de sport

Alegeti zilnic un program de sport care vi se potriveste.Puteti alege din sugestiile noastre:

Consumati cel putin doua fructe pe zi

Este indicat ca la gustarile din zi sa consumati macar un fruct: in total doua fructe pentru ca sunt doua gustari – cea dintre micul dejun si pranz si gustarea dintre pranz si cina. Puteti consuma pana la cinci fructe pe zi.

Eliminati din alimentatie ce va face rau

Recomandam sa eliminati din alimentatie:

  • alimentele foarte bogate in grasimi sau sa le consumati rar, la cateva saptamani: preparate care contin unt sau margarina;
  • Mezeluri, salam, carnati, prparate din carne de porc;
  • Dulciuri de orice fel, biscuiti;
  • Preparate de patiserie;
  • Fast-food
  • Junk-food;
  • Sucuri;

Alegeti o zi pe saptamana doar pentru vegetale

Alegeti o zi pe saptamana in care veti consuma numai fructe si legume, de preferabil crude, si veti consuma doar apa.

Share this article


(P) Culege roadele unui nou inceput cu imprumutul potrivit. Sume intre 100 si 500 de lei, rate fixe saptamanale sau lunare.




Norton Safe Web Certificat Web ziare ziare Stiri ziare.org Revista Presei
like la pagina pentru a continua!