BlogInvest.ro


Ce trebuie sa contina dosarul de infiintare a unei firme?


Pentru a va infiinta o firma este necesar in primul rand sa va hotarati asupra urmatoarelor aspecte:

1.Denumirea societatii;
2. Obiectul principal de activitate si obiectele secundare;
3. Cu cine va asociati, daca este cazul;
4. Cine va fi administratorul societatii;
5. Unde va avea societatea sediul social.
Daca aveti un raspuns la fiecare dintre aceste intrebari deja ati parcurs un pas important.
Urmeaza pasul al doilea:
1. Avand asupra dvs. lista cu denumirile societatii mergeti la Oficiul Registrului Comertului Judetean sau al Municipiului Bucuresti.
2. Completati o cerere pentru verificare disponibilitate firma/rezervare denumire firma.
3. Mergeti la casierie si achitati taxa de 50 lei.
4. Pastrati originalul facturii cu care ati achitat taxa deoarece puteti deconta cheltuielile efectuate cu infiintarea societatii.
5. Cu cererea si factura exemplarul rosu mergeti la ghiseul pentru rezervari denumire societate.
6. Ridicati rezervarea denumire firma in maximum o ora de la depunerea cererii si este valabila 3 luni de la rezervare. Daca in 3 luni nu ati infiintat societatea insa doriti sa pastrati denumirea mergeti din nou la ORC cu o alta cerere, platiti din nou taxa de 50 lei si prelungiti cu inca 3 luni rezervarea denumirii.

Pasul al treilea, de intocmire efectiva a dosarului de infiintare.

Dosarul trebuie sa cuprinda urmatoarele documente:

1. imputernicire, procura, daca este cazul;
2. copie/copii CI asociat/asociati si administrator/administratori;
3. specimen de semnatura administrator/administratori;
4. declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca indeplinesc conditiile legale prevazute de legislatia in vigoare, pentru detinerea si exercitarea calitatii de asociat, asociat unic, administrator etc.;
5. dovada sediului declarat;
6. acordul asociatiei de proprietari, daca este cazul;
7. 7.acordul bancii, daca este cazul;
8. dovada disponibilitatii firmei;
9. dovada efectuarii varsamintelor in conditiile actului constitutiv;
10. actul constitutiv al societatii;
11. anexa nr. 1 privind inregistrarea fiscala;
12. declaratia pe proprie raspundere data in functie de faptul daca se desfasoara sau nu activitate la sediul social;
13. cererea de inregistrare in registrul comertului;
14. taxa pentru inregistrarea societatii de aproximativ 300 lei;
15. doua timbre judiciare de 0,15 lei.

Av. Coltuc Marius
Fondator Casa de Avocatura Coltuc
www.coltuc.ro

Share this article


(P) Culege roadele unui nou inceput cu imprumutul potrivit. Sume intre 100 si 500 de lei, rate fixe saptamanale sau lunare.




Norton Safe Web Certificat Web ziare ziare Stiri ziare.org Revista Presei
like la pagina pentru a continua!