Valoarea de piaţă a PayPal (NASDAQ: PYPL), procesator de plăţi online, a crescut cu 10% până la 53 miliarde de dolari după ce compania americană a raportat venituri cu 18% mai mari, la 2,7 miliarde dolari. Baza de clienţi a companiei a urcat cu 11%, până la un total de 192 milioane conturi. Volumul total de plăţi a ajuns la 87 miliarde dolari, ceea ce reprezintă un avans de 25%, în timp ce numărul tranzacţiilor a atins 1,5 miliarde, în creştere cu aproape 25%.
Profitul înregistrat de companie este de 425 milioane dolari în T3, un avans de 13% faţă de T3/2015. Acţiunile PayPal, fondată de către şase antreprenori, printre care şi Elon Musk, şeful Tesla, sau Peter Thiel, primul investitor din cadrul Facebook, au crescut cu 30% în ultimele 12 luni. Compania, care oferă aproximativ 16.800 de locuri de muncă, a avut în 2015 venituri de 9,25 miliarde dolari şi un profit de 1,23 miliarde dolari, echivalentul unei marje nete de 13,23%.
Competiţia în jurul plăţilor online este puternică, pe această piaţă luptându-se pentru o parte cât mai mare nume precum Visa, companie cu o valoare de piaţă de 194 miliarde dolari, sau Mastercard, cu o capitalizare bursieră de 112 miliarde dolari. În acest moment, puţin sub 8% din toate încasările din retail în Statele Unite sunt realizate online.