Cu toate ca inceputul fiecarui an este marcat de doua dintre cele mai importante saloane auto, Detroit si Geneva, Citroen tine sa isi lanseze noul C4 Picasso in afara acestora. Modelul pentru 2007 va ajunge in showroomuri, in prima jumatate a anului.
Odata cu noul C4 Picasso, Citroen ofera publicului nu mai putin de patru modele diferite ce se inscriu in clasa MPV: Xsara Picasso, Grand C4 Picasso si C8. Daca primele trei se inscriu la clasa compact, ultima masina poate fi numita nava amiral a MPV-urilor Citroen, fiind adevarat carausi de pasageri.
C4 Picasso poate lua la bord cinci persoane si beneficiaza la nivelul designului si performatelor de toate noutatile cu care a fost inzestrat si recent lansatul Grand C4 Picasso. Ambele modele au la baza conceptul Modubox, care organizeaza ergonomic si eficient interiorul masinilor Citroen.
C4 Picasso se poate lauda cu vizibilitate excelenta atat pentru sofer (parbrizul fiind unul foarte generos), dar si pentru ceilalti pasageri ai masinii. La exterior C4 Picasso se prezinta cu o noua grila fata si o noua bara, caracteristici despre care producatorii spun ca sugereaza caracterul sportiv al masinii.
Stalpii masinii, in afara de cei care sustin parbrizul, sunt vopsiti in culoare neagra si sunt diferiti si ca structurea de restul caroserie. Acest amanunt face ca partea superioara a lui C4 Picasso sa para construita complet din sticla.
Sub catota generoasa se pot afla mai multe motorizari, toate in pas cu noul trend european, economie de combustibil, forta si nivel scazut al noxelor. C4 Picasso poate fi cumparat cu propulsoare pe benzina de 1.8 sau 2.0 litri, iar cele diesel sunt performantele HDI-uri de 1.6 sau 2.0 litri (motoare prezente si pe modelel Peugeot).
StiriAuto.ro, 08 ian 2007