Kodak are un nou logo

“We want to break out of the box, in a lot of ways” – Betty Noonan, director of brand management and marketing services at Kodak

Old Kodak Logo – R.I.P. Cutiuţa galbenă, cu “K”-ul ei distinctiv si numele Kodak în ea este dată la o parte pentru un nou logo, mai simplu, cu un typeface care să arate că avem de a face cu o companie modernă, inovatoare pentru secolul XXI, care nu are de gând să se ocupe numai de produse foto.
Noul logo e mai modern, mai simplu, dar nu mai are “K”-ul memorabil care dădea atâta personalitate. Nu imi plac liniile galbene. Au renunţat la cutie pentru a arăta că ei gândesc “outside the box”, dar au pus linii paralele în partea de sus şi de jos a logomark-ului. Totuşi cred că în câţiva ani se va şi renunţa la ele. Culorile, în mod normal, le-au păstrat.

S-ar părea că în spatele procesului de branding stă Ogilvy & Mather’s Brand Integration Group.

Resurse: [1][2][3]


(P) Culege roadele unui nou inceput cu imprumutul potrivit. Sume intre 100 si 500 de lei, rate fixe saptamanale sau lunare.




Norton Safe Web Certificat Web ziare ziare Stiri ziare.org Revista Presei
like la pagina pentru a continua!