Industria internationala de media si divertisment va creste anual cu 6,4% si va ajunge la 2.000 de miliarde de dolari in 2011, potrivit unui studiu realizat de firma de consultanta PricewaterhouseCoopers, citat de NewsIn. Internetul este, conform studiului, cel mai rapid mediu de dezvoltare in publicitate.
Cele mai rapide domenii de dezvoltare sunt Internetul, platformele TV si jocurile video, iar Brazilia, Rusia, India si China sunt pietele cu cea mai mare crestere, mai arata studiul PricewaterhouseCoopers.
Internetul este cel mai rapid mediu de dezvoltare in publicitate, estimandu-se ca va creste pana la 72 de miliarde de dolari in urmatorii cinci ani.
Publicitatea internationala va ajunge, pana in 2011, pana la valoarea de 531 de miliarde de dolari, comparativ cu cele 407 miliarde de dolari, cat a inregistrat in anul 2006.
Cele mai importante cresteri vor fi inregistrate de cheltuielile pentru telefoane mobile si aparatura, care vor ajunge, in 2011, la 153 de miliarde de dolari.
Potrivit cercetarii PricewaterhouseCoopers, peste cinci ani aproape jumatate din totalul cresterii industriei de media si divertisment va fi generat de mediile online si tehnologia wireless.
In 2011, se estimeaza ca vor exista 540 de milioane de gospodarii cu acces la internet broadband, fata de 240 de milioane, cate exista in prezent, precum si 3,4 miliarde de abonati la tehnologie wireless, fata de 1,1 miliarde, cati exista in prezent.
HotNews.ro, L.A., 22 iun 2007