Pe fondul unui ușor declin al afacerilor, furnizorul de profile de tâmplărie din aluminiu Alumil Rom Industry a obținut un profit net anual de 1,12 milioane lei, cu 47% mai mic decât cel din 2015.
Alumil Rom Industry (ALU), compania care desface pe piața românească profilele de tâmplărie din aluminiu produse de compania greacă Alumil Miloas, a realizat anul trecut venituri nete de 57,93 milioane lei, cu 2,42% sub cele de 41,94 milioane lei din exercițiul financiar precedent. În același timp, costurile din vânzări au fost de reduse cu 5,03%, la 39,83 milioane lei, comparativ cu 39,83 milioane lei în 2015.
Profitul operațional de 1,90 milioane lei, este cu 37,70% mai mic decât cel de 3,05 milioane lei. La nivelul profitului net, dinamica a fost încă și mai accentuată, de -47,42%, câștigul fiind de 1,12 milioane lei, față de 2,13 milioane lei din 2015. Rezultatul net anual este încă și mai mic decât cel de la 9 luni de 1,43 milioane lei.
La 31 decembrie 2016, compania avea active totale de 78,30 milioane lei, în scădere cu 6,18% față de cele de 83,46 milioane lei prinse în bilanț la data de 31 decembrie 2015. La nivelul datoriilor, se observă o schimbare a structurii acestora. Astfel, datoriile pe termen lung au urcat cu 53,37%, la 14,11 milioane lei, de la 9,20 milioane lei, în timp ce datoriile curente au fost reduse cu 36,40%, la 13,00 milioane lei, de la 20,44 milioane lei.
Alumil Rom Industry este listată la Bursa de Valori București din anul 2007, unde, la prețul de închidere de 0,9360 lei/acțiune, capitalizarea de piață a societății se ridică la 29,25 milioane lei (6,50 milioane euro).